LIVE-förbättringar
5 posters
Sida 1 av 1
LIVE-förbättringar
Nu har du chansen att påverka LIVE-sändningarna!
Jag vill höra alla dina förslag till förbättringar kring LIVE-sändningarna! Det kan handla om vad som helst, allt från att skotten inte borde visas innan varje period, till förslag på nya sorters PLUS och MINUS.
Såå... Spit it out, så ska jag se vad jag kan få till!
Jag vill höra alla dina förslag till förbättringar kring LIVE-sändningarna! Det kan handla om vad som helst, allt från att skotten inte borde visas innan varje period, till förslag på nya sorters PLUS och MINUS.
Såå... Spit it out, så ska jag se vad jag kan få till!
Sv: LIVE-förbättringar
Blir det inte mer intressant om vi tippar alla resultat öppet, det har jag tänkt på ett par gånger? Alltså att vi vet vad de andra tippar i alla matcher.
Sharks SWEHL- Antal inlägg : 12
Registreringsdatum : 13-09-07
En skön grej som vi har pratat om tidigare är ju att ju göra en radiosändning live, men i och med ungar hit och dit så har jag dessvärre inte möjligheten att hjälpa till.. men det där var bara ett kul önskemål som sagt.
I övrigt så har jag inte så mycket som jag vill förändra, tycker upplägget känns lagom. Men jag är inte alls främmande till att tippa offentligt, kan kanske vara kul.
I övrigt så har jag inte så mycket som jag vill förändra, tycker upplägget känns lagom. Men jag är inte alls främmande till att tippa offentligt, kan kanske vara kul.
sweblues_lhlpreds- Antal inlägg : 4
Registreringsdatum : 13-08-27
öppen tippning är jag också för
SWEHLCap/LHLRedWings- Antal inlägg : 6
Registreringsdatum : 13-08-27
Ålder : 47
Meddelar att vi kommer köra öppen tippning framöver, men bara på 0-GM-matcher och 1-GM-matcher. Vid 2-GM-matcher behåller "2 resultat privat".
låter som en bra ide!
Boston_Bruins- Antal inlägg : 15
Registreringsdatum : 13-09-05
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet